ОШ "Бранко Радичевић", Бољевци

Од колевке па до гроба, најлепше је ђачко доба!

Химна школе

 branko

 

НАША ХИМНА

1.

Чујте сада песму ову,

заволите нашу школу.

Хвалићемо без престанка

Радичевић нашег Бранка.

Рефрен:

Сви смо добра деца, сви смо добри ђаци,

Бољевчани и Прогарци;

Запевајте нашу химну, поздравите школу дивну,

иако нас бриге море, не можемо ми без школе.

2.

Ми имамо школе две

и предмете у њима све.

У њој има много знања,

и у њој се љубав сања.

3.

Љубав моја, табла, креда,

испред мене луче седа,

окрене се тихо, тише,

да задатак мој препише.

 

Историјат Прогара

 

 

ИСТОРИЈАТ ПРОГАРА - ПРЕУЗЕТО СА ВИКИПЕДИЈЕ

Прогар је насеље у градској општини Сурчин у граду Београду. Према попису из 2011. било је 1445 становника.

Прогар је најзападније насеље територије града Београда, уједно и најзападније насеље градске општине Сурчин. Има преко 1500 становника. Ту су амбуланта, основна школа, црква, као и Стара породична кућа Аћимовића у Прогару.

У Прогару се налази лепо купалиште на реци Сави-такозвана Тарзан плажа. Поред купалишта на реци, напоменули бисмо и богату флору и фауну којом обилују Бојчинска шума, шума Црни Луг и околина реке.

Материјални докази указују да су ови простори били насељени још у најстарија времена. Утврђено је да се на простору данашњег центра налазила римска некропола из периода касне антике, али и да се на овом простору живело током читавог средњег века. Почетком VI века овај простор насељавају Словени. Прогар је формиран у време најезде Турака1521. године, кад је српско становништво, бежећи преко Саве, на месту старог спаљеног села основало насеље. У турском попису 1546. забележено је под именом Живач. Први пут под данашњим именом помиње се 1716. године, када подпада под аустроугарску власт, а 1739. године постаје део Војне границе.

Православни храм је изграђен 1799. године и посвећен је Св. Арханђелу Гаврилу (слави се 26. јула). Током Првог и Другог светског рата храм је претрпео знатна оштећења, али је брзо обновљен прилозима грађана.

Помиње се да је школа у Прогару почела са радом 1760. године, али први забележени подаци о ученицима датирају тек из 1802. године. Током XIX века радила је у тешким условима.

По избијању Другог светског рата, дошло је до прекида рада основне школе. Прекид је трајао до школске 1942. године, када је ђацима српске националности наметнут програм усташке Независне Државе Хрватске. У село су тада стигли и учитељи — Хрвати, који су те године држали наставу према свом програму.

Тада долази до једног новог момента. У Прогару почиње да се активно развија народно-ослободилачка борба. До краја 1942. године из села је преко стотину младића и девојака отишло у партизанске јединице.

Партизани у село улазе илегално, најчешће ноћу и већ те године у селу и околини изводе оружане акције. Село је током 1943. године постаје слободно од фашистичке власти, повлачи се усташка жандармерија, а с њом и учитељи.

Са школском 1943/44. годином, према одлуци Окружног НО одбора за Срем започиње са радом Партизанска основна школа с првим партизанским учитељем Живком Пуцаревићем Учом. Долазило је до повремених прекида наставе због изненадног упада фашиста у село. У партизанској школи се радило на описмењавању неписмених мештана, припремани су позоришни комади и скечеви.

По одлуци Општине Земун основна школа "Јован Поповић" из Прогара се интегрисала са основном школом "Бранко Радичевић" из Бољеваца и од тада носи то име, а 1974. године је изграђена нова школска зграда.

ИЗВЕШТАЈИ

У овом мениу можете погледати извештаје током школске године.

ШКОЛА

     

Основна школа „Бранко Радичевић“ налази се на територији општине Сурчин. Прима ученике својих ученика, а неки од наставника су такође бивши ученици ове школе.

Снагу школе чине 400 ученика и њихови родитељи, и 62 запослених у школи, који желе да школа постане образовни и културни центар заједнице, реализујући наставу са више креативности, међусобног уважавања индивудуалних разлика, и са доследним правилима понашања.

Настава се реализује у два међусобно независна објекта (Бољевцима и Прогару).

Ученици живе у највећем проценту у непосредном окружењу школе. Карактеристика села су доста зелених површина.

Самовредновање област 2

1

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.1. Планирање ГРАФИК 1-6

2

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.1. Планирање ГРАФИК 7- 12

3

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.1. Планирање Извештај 1-20 Просечна оцена

4

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.1. Планирање Извештај 1-20

5

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.2. Припремање ГРАФИК 1-6

6

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.2. Припремање ГРАФИК 7- 12

7

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.2. Припремање ГРАФИК 13- 14

8

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.2. Припремање Извештај 1-20 Просечна оцена

9

2.1. Подручје вредновања ПЛАНИРАЊЕ И ПРИПРЕМАЊЕ 2.1.2. Припремање Извештај 1-20

10

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.1. Комуникација и сарадња ГРАФИК 1-6

11

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.1. Комуникација и сарадња ГРАФИК 7- 12

12

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.1. Комуникација и сарадња Извештај 1-20 Просечна оцена

13

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.1. Комуникација и сарадња Извештај 1-20

14

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.2. Рационалност и организација ГРАФИК 1-6

15

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.2. Рационалност и организација ГРАФИК 7- 12

16

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.2. Рационалност и организација Извештај 1-20 Просечна оцена

17

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.2. Рационалност и организација Извештај 1-20

18

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.3. Подстицање ученика ГРАФИК 1-6

19

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.3. Подстицање ученика ГРАФИК 7- 12

20

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.3. Подстицање ученика Извештај 1-20 Просечна оцена

21

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.3. Подстицање ученика Извештај 1-20

22

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.4. Корелација и примена знања ГРАФИК 1-6

23

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.4. Корелација и примена знања Извештај 1-20 Просечна оцена

24

2.2. Подручје вредновања НАСТАВНИ ПРОЦЕС 2.2.4. Корелација и примена знања Извештај 1-20

25

2.3. Подручје вредновања УЧЕЊЕ 2.3.1. Одговорност ученика ГРАФИК 1-6

26

2.3. Подручје вредновања УЧЕЊЕ 2.3.1. Одговорност ученика Извештај 1-20 Просечна оцена

27

2.3. Подручје вредновања УЧЕЊЕ 2.3.1. Одговорност ученика Извештај 1-20

28

2.3. Подручје вредновања УЧЕЊЕ 2.3.2. Начин учења ГРАФИК 7- 12

29

2.3. Подручје вредновања УЧЕЊЕ 2.3.2. Начин учења Извештај 1-20 Просечна оцена

30

2.3. Подручје вредновања УЧЕЊЕ 2.3.2. Начин учења Извештај 1-20

31

2.3. Подручје вредновања УЧЕЊЕ 2.3.2. Начин учења ГРАФИК 1-6

32

2.4. Подручје вредновања ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА 2.4.1. Праћење и оцењивање ГРАФИК 1-6

33

2.4. Подручје вредновања ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА 2.4.1. Праћење и оцењивање ГРАФИК 7- 12

34

2.4. Подручје вредновања ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА 2.4.1. Праћење и оцењивање Извештај 1-20 Просечна оцена

35

2.4. Подручје вредновања ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА 2.4.1. Праћење и оцењивање Извештај 1-20

36

2.4. Подручје вредновања ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА 2.4.2. Извештавање ГРАФИК 1-6

37

2.4. Подручје вредновања ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА 2.4.2. Извештавање Извештај 1-20 Просечна оцена

38

2.4. Подручје вредновања ПРАЋЕЊЕ НАПРЕДОВАЊА УЧЕНИКА 2.4.2. Извештавање Извештај 1-20